Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 April 2016

Italy - Attend Workshop at Trieste (ICTP)

As Salam semua..

Sudah lama sgt tak menulis catatan kat sini. Saya rasa hidup saya sekarang mulai tersusun..ceeewah...
Terasa anak2 pun dah besar..(kena tambah lagi ni) hahah.

Sekarang, telah buat preparation untuk ke Italy. Saya akan pergi berkursus di sana untuk 2 minggu..Ya. Encik Suami akan ikut teman jugak. Kami bawak anak sulung (ikutkan hati nak bawa semua) tp Alya n Aireen kalau bawak..byk keperluan kena bwk..susu/pampers and lagi kena dukung..So untuk kali ni kami bawak Aidil je dulu... Insyaallah, ada plan nak p buat UMRAH nanti nak bawak semua pun pergi..

Nanti saya update cite pegi sana yer..Doakan Kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan