Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 3 Ogos 2015

ANAK TIGA

Salam semuanya..

Sejahteralah semuanya..

dah lama sgt tak cerita...skrg rezeki bertambah tambah...

Cheq dah ada 3 org anak..Aidil, Alya, Aireen...

Bestnya lahhhhh..Penat ooooo...

Cheq dah la keja...seb baik suami cheq style rajin jugak la tolong...kalau tak jenuh...

Maid xdak...huhu...so pagi nak p keja tu macam nak p perang la...

1.biasanya barang2 anak2 mmg cheq dah kena siap sedia mlm tu..kalau tak mmg lambat dan peluh ketiak 

2.Mlm blk keja cheq xmasak dah..xdan..semua org pun lapaq dah aihh..

3.Baju keja mesti iron siap2..selalu nak iron siap2 hujung minggu tapi xpernah buat...so mlm sebelum keja mesti iron.. kl x..esok kena bgn lg awai..cheq ni dah la style lmbt...

So far camtu ja la dok buat...weekend tu rehat la sepuas puasnyaaaa...insyaallah OK..Niat dalam hati tu nak jaga anak2 suami dan rumah tangga supaya kekal bahagia...Gaduh2 sikit tu biasa la......
Aireen Nurariana (21.2.2015)

Alya Nuraisyah (12.3.2013)

Muhammad Aidil (8.12.2009)
Inilah KESAYANGAN cheq...