Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 15 April 2012

mengadu naseb~

SALAM....

Dah lama rasanya tak mengadu naseb kat log ni..huhu
currently byk benda sgt menghantui fikiran
1st of course la menduduki tangga teratas yg mengganggu fikiran ni ialah research...
already submit 3 month notice for thesis submission tetiba sv buat hal lak...aduiiii politik abis..
malas nak pikir..saya akan teruskan usaha dan berdoa kepada Allah..Jgn mudah mengalah..quit is the wrong decision...
2nd dah ada org dengki plak dengan i...adui..kerja sudah...no dengki2..i pegi keja untuk semua org senang dan mendapat rezeki yang halal..full stop..tak main la hasad dengki ni...Syukur di atas nikmat yang Allah berikan...

tu je la yang menghantui fikiran..nampak macam sikit kan??tp nak menanggungnya....huhuhu..doakan kejayaan i...

minggu ni dah cuti 5 ari..bukan nak lari dari masalah ok...MAk i dtg...hehe...kitorang jalan2 at PD...Stay at Ancasa All Suite Resort & Spa...syok oo..


ni la mak saya yang momok..hehe